Перейти до вмісту

Виставка «AGROEXPO» – драйвер економіки країни

На сьогодні – виставково-ярмаркова індустрія у світі перетворюється в дуже важливу сферу діяльності, завдяки якій реалізується значна частина валового внутрішнього продукту країни і відбувається обмін досвідом та інформацією. Виставка є моделлю ринку, на якій попит зустрічається з пропозицією, а постачальники і продавці – зі споживачами товарів та послуг.




На сучасному етапі економічного розвитку агропромисловий сектор України є однією з найважливіших ланок економічних систем більшості країн світу з ринковою економікою. Сучасні ринкові умови, відкриття ринку землі вимагають нових підходів для розвитку фермерства та агросектору. Розвиток сільського господарства та збільшення зайнятості у сільській місцевості це підтримка малих сільгоспвиробників, сімейних фермерських господарств та їх об’єднань.

Виставка «AGROEXPO» – не тільки торговий майданчик та інструмент для здійснення комунікацій, а є тим механізмом, який бере активну участь в процесах щодо формування маркетингового середовища в регіонах. Завдяки своєму активному розвитку, в останні роки виставка дала імпульс до того, що велика кількість як підприємців, так і аграріїв вважають її подією «must visit».

Так підприємства і компанії, які беруть участь у виставці, розглядають її в якості елемента довгострокових інвестицій в свою торгову марку, що допомагає заявити про себе і, в той же час, яскраво і конкретно окреслити своє поле діяльності на даному ринку. Саме тут підприємства здійснюють інформування своїх кінцевих споживачів щодо технічних новинок, дослідних і промислових зразків, а також вивчають клієнтів з точки зору комерційної перспективи та в цілях підвищення рівня продажів підприємства.

За короткий термін і на конкретній території виставка «AGROEXPO» збирає велику кількість потенційних клієнтів, так в 2019 році за чотири дні роботи виставку відвідало 45 163 зареєстрованих відвідувачів з усіх регіонів України, з яких більше 20 000 аграріїв.




Виставка буде проходити традиційно восени – з 30 вересня по 3 жовтня. В цей час роботи на полях вже майже завершені, на дворі вже не стоїть спекотна погода, така як влітку, а сільгоспвиробники приїжджають на захід з конкретними цілями та планами: закупити на кошти, отримані від реалізації збіжжя, – добрива та насіння на новий сезон, придивитися техніку та укласти договір про її купівлю одразу ж на виставці. Слід зазначити, що вже не перший рік багато виставкових зразків одразу ж з експозиції забирають в господарства.

В 2020 році, завдяки державній програмі «Велике будівництво», що спрямована на відновлення та поліпшення якості дорожнього покриття автомагістралей, зокрема й південного напрямку, чекаємо на виставку відвідувачів та аграріїв (очікується до 2000 осіб) з південних регіонів України. Загалом планується, що виставку відвідають до 50 000 осіб.

З постійним зростанням кількості відвідувачів – пріоритетним питанням для організаторів є якість їх обслуговування та комфорту. Тому з кожним роком покращується інфраструктура, збільшується мережа пунктів харчування, забезпечуються належні санітарні умови та розширюється парковка, яка, на сьогодні, становить – 7 000 паркувальних місць.

Виставка «AGROEXPO» є номером один в питаннях, які стосуються аграрної техніки та технологій, рослинництва та тваринництва, а також систем зберігання, переробки та логістики продукції АПК. Вона входить в ТОП-10 найбільших виставок Європи. Завдяки великим площам виставкового комплексу (найбільший в Україні- загальна площа 360 000 кв.м.: 102 300 кв.м. – відкриті майданчики, 22 700 кв. м. – критий павільйон, 140 000 кв.м. – велика комфортна парковка); наявністю полігону для польової демонстрації сільськогосподарської техніки (площа – 70 000 кв.м.), на якому аграрії можуть побачити не лише аграрну техніку на статичній експозиції, а і її роботу в полі – виставка залишається беззаперечно відмінною та цікавою, як виробникам, так і аграріям.

Помірна цінова політика виставки дає можливість усім компаніям-учасницям показати максимальну номенклатуру своєї продукції.

В 2020 році виставка буде проходити вже в восьмий раз. Спочатку виставка була запланована, як захід на підтримку вітчизняних виробників техніки, та як майданчик для спілкування виробників з аграріями, на відміну від інших виставок які орієнтувалися лише на ТОП-менеджмент. Що стосується динаміки її розвитку – то на сьогодні загальні виставкові площі та кількість відвідувачів – зросли в 4 рази, що стосується компаній експонентів, то, в порівнянні з 2013 роком – їх чисельність зросла в 5 разів, та в минулому році склала – 585 компаній. На сьогодні, можна сказати, що на виставці представлені всі значущі бренди сільськогосподарського машинобудування як іноземні («John Deere», «New Holland», «Case», «Fendt», «Claas» та інші), так і вітчизняні («ХТЗ», «Ельворті», «Лозівські машини», «ХМЗ» та інші).




Окрім техніки, на виставці широко представлені провідні компанії-постачальники сучасних технологій у вирощуванні сільсько-господарських культур, які пропонують увазі відвідувачів високоякісний посівний матеріал, засоби захисту рослин та широкий спектр добрив. Також на виставці експонують племенні породи тварин та птиці, які представлені відвідувачам в окремому відкритому павільйоні (площа 2000 кв.м.) та продукцію від виробників кормів, преміксів, обладнання для тваринницьких ферм та виробництва кормів.

Важливо зазначити, що з року в рік урізноманітнюється програма ділових та івент-заходів, а саме – зустрічі з провідними фахівцями галузей та публічними особами, семінари, тренінги, конференції. В критому павільйоні функціонують три конференц-зали (місткістю на 250 та два по 120 посадкових місць), які обладнані сучасною мультимедійною технікою.

А «Всеукраїнський освітній ярмарок» в рамках виставки виступає своєрідним кадровим банком майбутніх спеціалістів для аграрного сектору.
«AGROEXPO» – це не лише можливість відвідувачам ознайомитися з аграрними новинками, також їх увазі пропонується особливий розділ – спеціалізована виставка «AUTOLAND» (знаходиться в критому павільйоні на площі 6 500 кв.м.), яку в 2019 році фахові автовидання та відвідувачі вже нарекли “українським Франкфуртом”. І це дійсно так – з кожним роком кількість представлених світових брендів автомобільної галузі та їх новинок в рамках експозиції – постійно зростає, так в минулому році участь взяли 18 компаній та було презентовано 10 новинок. Також кожен бажаючий зміг випробувати, відчути адреналін та оцінити технічні можливості та переваги автомобілей відомих марок на відкритій ділянці для тест-драйвів загальною площею 25 000. кв.м.

За останні роки виставка «AGROEXPO» значно розширилася і розглядається вітчизняними та іноземними промисловим компаніями та їхніми торговим представникам як потужний та широкомасштабний захід-agrohub України, який допомагає вирішувати ряд важливих і значимих завдань. Основна цінність і ефективність виставки для компаній-експонентів це те, що підприємство може активізувати інтерес до своєї компанії та торгової марки, дозволяє створювати позитивний імідж компанії чи підприємства. Компанія-експонент може отримати інформацію про поточний стан ринку, вивчити напрямки просування своєї продукції, можливість побачити та оцінити асортимент продукції, який пропонують основні конкуренти на ринку. На експозиції можна отримати велику кількість потенційних клієнтів, виставка – короткочасний, але періодичний банк даних, для отримання доступу до якого необхідна особиста присутність промислового підприємства або компанії. Ефективна робота на виставці – це робота на перспективу та подальший розвиток.

Плануючи «AGROEXPO» організатори виставки прагнуть того, щоб кожен з відвідувачів зміг з користю провести більше часу на виставці, щоб захід виявився цікавим, корисним та продуктивним. Тому першочерговим завданням є підвищення виставкової культури, формування у відвідувачів сприйняття виставки як заходу, де можна не тільки дивитися, а й активно купувати, одержувати знижки від виробників, і брати участь у різноманітних заходах.